Regulamin Bloga

Regulamin Bloga:
1.Nie kopiuj treści notek!
2.Nie przeklinaj i nie obrażaj innych.
3.Zdjęcia można kopiować, nie można tego zrobić jeżeli przy zdjęciu pisze: DON'T COPY!
4.Nie podszywaj się pode mnie i innych.
5.Miło jak zostawisz komentarz, polecisz blog i dołączysz do obserwatorów.

Jeżeli wkleisz avatar mojego bloga na swój blog do każdej notki napiszę ci komentarz!

niedziela, 25 marca 2012

Załamka ...

Przepraszam, że dzisiaj nie było notki. Większość dnia pracowałam nad drzewem genealogicznym i jest prawie skończone, a chyba w tym tygodniu pojawi się Balonowa_56 rysuje cz.2. Prosiliście o rysunek lwiątka, np. Vitani. I chyba narysuję Kope z Vitani w Gimpie :} Dzisiaj nie będzie już normalnej notki, a jutro nie wiem. W poniedziałki mam 7 lekcji, a we wtorek ważny konkurs. Ostatnia notka była trochę krótka, ale jestem załamana. Szkoła, znajomi ...

Jutro raczej wrzucę drzewo genealogiczne. Ostatnio blog stracił na świetności. Strasznie mało osób komentuje ... więc pod każdą notkę widzę co najmniej 5 komentarzy. Pod tą także :) Muszę iść i miejmy nadzieję, że ktoś tu jeszcze zagląda.

4 komentarze:

  1. Krokodyle Lubią Ziemniaki25 marca 2012 20:56

    Ja to czytam. Balonowa_56 ty masz talent do pisania opowiadań. Rozreklamujesz bloga, a komentarzy przybędzie. Tojo rozwesela tą sytuację xd Ciągle masz nowe informacje i cóż masz szkołę. I zagląda tu dużo osób. Zobacz ile masz wyświetleń, a to że mało osób komentuje to nic. Twój blog i tak jest dosyć popularny. Kilka osób to po prostu Twoi fani. Cieszę się, że nie porzucasz bloga i nie poddajesz się. W wakacje pewnie pojawiać będzie się więcej notatek. I ty pracujesz dosyć dużo, ostatnio notki było dosyć często. I jak już się pojawiają to są dosyć długie i z fajnymi obrazkami. Z niecierpliwością czekam na Twój kolejny rysunek oraz drzewo genealogiczne. Proszę też żebyście komentowali notki. I już niedługo będzie 2.000 wyświetleń ... pozdrawiam Cię Balonowa. Super blogerko :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak już nie długo 2000 wyświetleń odmierzam , odświeżam ... ale coś mi się zacięło i brakuje 70 wyświetleń :DD

      Usuń
  2. Kolejny komentarz, Krokodyle Lubią Ziemniaki strasznie się rozpisałeś. :} To co napisałeś to jest szczera prawda i przyłączam się do Twoich słów. No i jeszcze trzy komki. I prawie masz 2.000 wyświetleń, brawo :) I twój blog na serio jest fajny, miło się czyta i super obrazki.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny masz blog to mój ulubiony

    OdpowiedzUsuń