Regulamin Bloga

Regulamin Bloga:
1.Nie kopiuj treści notek!
2.Nie przeklinaj i nie obrażaj innych.
3.Zdjęcia można kopiować, nie można tego zrobić jeżeli przy zdjęciu pisze: DON'T COPY!
4.Nie podszywaj się pode mnie i innych.
5.Miło jak zostawisz komentarz, polecisz blog i dołączysz do obserwatorów.

Jeżeli wkleisz avatar mojego bloga na swój blog do każdej notki napiszę ci komentarz!

piątek, 30 marca 2012

Exstra Konkurs +Lista

W końcu udało się. Wybiło 2000 wyświetleń :D Bardzo się cieszę, bo jest ktoś kto tu wpada. Przejdźmy do konkursu:
Trzeba napisać opowiadanie o Królu Lwie 4 (np. o Kopie i Vitani, Kiarze i Kopie, ich dzieciach) Opowiadania wysyłajcie na mój email: mosss@onet.pl

1.Opowiadanie o Królu Lwie 4
2.Na mój email: mosss@onet.pl
3.Napisz w wiadomości swój nick i jeżeli masz bloga to jego adres.
4.Konkurs trwa do 21. kwietnia.

Jeżeli nie lubicie pisać, lub nie wiecie o czym to możecie samodzielnie narysować lub przerobić obrazek z Króla Lwa. Także na email: mosss@onet.pl Trzeba wysłać 2 rysunki. Obojętnie czy własne czy przerobione.

1.Dwa rysunki o Królu Lwie.
2.Na mój email: mosss@onet.pl
3.Napisz w wiadomości swój nick i jeżeli masz bloga to jego adres.
4.Napisz jakiego lwa narysowałeś, a jak przerobiłeś obrazek to daj link to oryginalnego.
5.Konkurs trwa do 21. kwietnia.

W każdym konkursie są 3 miejsca. Nagrody:
I miejsce - 20 komentarzy +dyplom
II miejsce - 10 komentarzy +dyplom
III miejsce - 5 komentarzy +dyplom
I będę polecać wasz blog :)
Mój mail <klik>
Nie ściągamy i czekam na Wasze prace :* I w planach mam zmienić układ bloga. Polecane blogi są nie aktualne i mam zamiar je zmienić. Jak na razie to lista blogów, które polecam:
Patqax3 <klik>
Król Lew - Inna Historia <klik>
Jim - Syn Vitani
Król Lew - Nowe Pokolenia <klik>
Król Lew - Czasy Przed Simbą <klik>
Życie Chaki, Shani i Namy <klik>
Król Lew 4 <klik>
Ty i Ja to jedno...
Król Lew - Opowieści <klik>

Naprawdę polecam te blogi i jeszcze blog Maxika. Nie dałam linku, bo podobno Maxik ma problemy z blogiem. U mnie i tak już nie komentuje. Bierzcie udział w konkursie i nie pozwólcie, żeby moja skrzynka była pusta xd

4 komentarze:

  1. Krokodyle Lubią Ziemniaki30 marca 2012 21:58

    Super konkursy, może nawet wezmę udział. Kiedy Balonowa rysuje ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Konkurs serio świetny, a propos Balonowa rysuje cz.2 to może zrobisz przeróbkę? Np. obrazek Simby. Twoje oryginalne rysunki są super, ale chciałabym zobaczyć jak wyjdzie Ci przeróbka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow dzięki za zareklamowanie mojego bloga. Wezmę udział w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  4. sorki,dawno nie wchodziłem co ty na to żebyśmy znów byli blogowymi kumplami ?

    OdpowiedzUsuń