Regulamin Bloga

Regulamin Bloga:
1.Nie kopiuj treści notek!
2.Nie przeklinaj i nie obrażaj innych.
3.Zdjęcia można kopiować, nie można tego zrobić jeżeli przy zdjęciu pisze: DON'T COPY!
4.Nie podszywaj się pode mnie i innych.
5.Miło jak zostawisz komentarz, polecisz blog i dołączysz do obserwatorów.

Jeżeli wkleisz avatar mojego bloga na swój blog do każdej notki napiszę ci komentarz!

poniedziałek, 26 marca 2012

Drzewo genealogiczne cz.1 i coś dla Maxika

Witam :) Dzisiaj notka z obiecywanym drzewem genealogicznym :P
 
 
W planie mam zrobić jeszcze jedno drzewo genealogiczne, ale to kiedy indziej. I jeszcze jedno pytanie do Maxika. Czemu usunąłeś bloga? To, że dałeś przerobiony rysunek to nic. Mogłeś tylko napisać, że oryginał jest użytkownika PoisonApple9 (nie wiem czy dobrze napisałam). I tak w ogóle możesz przywrócić swój superowy blog. Proszę, przywróć go :d

12 komentarzy:

  1. JESZCZE 100 WYŚWIETLEŃ DO 2000

    ODŚWIEŻAMY LUDZIE ;D

    PRZYPOMINAM JAK BĘDZIE 2000 WYŚWIETLEŃ BĘDZIE KONKURS

    A CO DO NOTKI

    WIDAĆ ŻE SIĘ NAPRACOWAŁAŚ ...

    POWODZENIA W NASTĘPNYCH POSTACH : )

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już z jakieś 150 razy poodświeżałam ;DD

    OdpowiedzUsuń
  3. to k tak naprawdę znaczy Maxik,na blogu moim pojawiaj si notki nie mojej roboty , pryzwrc blog ,ale boje si jesli tak dalej pojdzie .A i cpo robi moj profil jest yamknitz i nie mog yrobi anywz na Max...,ale blog pryzwrc

    OdpowiedzUsuń
  4. klawiatura sie psuje , nie moge zmienic naywz na maxik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten... wejdziesz na chaka-shani-i-nama.bloog.pl ? proooooszę
    ps. twój blog to chyba najlepszy blog w sieci o królu lwie serio

    OdpowiedzUsuń
  7. hej ! wpadnij na mój blog, fajne piszesz (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na konkurs na www.krol-lew-4.blog.onet.pl
    Masz bardzo fajny blog, będę wpadać. Zapraszam też do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo fajnego bloga!!! B)

    OdpowiedzUsuń