Regulamin Bloga

Regulamin Bloga:
1.Nie kopiuj treści notek!
2.Nie przeklinaj i nie obrażaj innych.
3.Zdjęcia można kopiować, nie można tego zrobić jeżeli przy zdjęciu pisze: DON'T COPY!
4.Nie podszywaj się pode mnie i innych.
5.Miło jak zostawisz komentarz, polecisz blog i dołączysz do obserwatorów.

Jeżeli wkleisz avatar mojego bloga na swój blog do każdej notki napiszę ci komentarz!

piątek, 16 marca 2012

Ogłoszenie !

Drodzy czytelnicy! Chciałabym wam oznajmić, że przyjmuję zamówienia. Mogę robić nagłówki na blogi, za darmo. Wykonuję w Gimpie, formularz zgłoszeniowy:

1.Jakie obrazki (z jakim lwem) i napisy mają być na nagłówku?
2.Jaki adres bloga?
3.Inne?
Pisać w komentarzach lub na moje GG:  42002610

Nagłówek na mój blog:

3 komentarze:

  1. Krokodyle Lubią Ziemniaki17 marca 2012 12:39

    Super nagłówek, naprawdę! Fajne tło i dobrane obrazki. :O po prostu czadowe :}

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz co-nie chcę cię obciążać prośbami,więc chciałbym żebyś powiedziała mi jak się je robi (:

    OdpowiedzUsuń
  3. prosze cię obrazki ze wszystkimi oprócz skazy mój adres bloga to krol-lew-inna-historia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń