Regulamin Bloga

Regulamin Bloga:
1.Nie kopiuj treści notek!
2.Nie przeklinaj i nie obrażaj innych.
3.Zdjęcia można kopiować, nie można tego zrobić jeżeli przy zdjęciu pisze: DON'T COPY!
4.Nie podszywaj się pode mnie i innych.
5.Miło jak zostawisz komentarz, polecisz blog i dołączysz do obserwatorów.

Jeżeli wkleisz avatar mojego bloga na swój blog do każdej notki napiszę ci komentarz!

niedziela, 11 marca 2012

49.Nowi przyjaciele

Simba, Nala, Malka, Tama, Chumvi, Kula, Tojo, Mheetu i Aurelia siedzieli nad wodopojem. Wszyscy oprócz dwóch najmłodszych lwiątek grały w prawdę i wyzwanie.
-Mam fajne wyzwanie, kto chce? -odparł Tojo
-Ja... -odrzekł Simba
-Więc musisz przejść przez krzaki. -ciągnął Tojo
-Prościzna. -powiedział książę -Jakie krzaki?
-Te z rzepami. -odpowiedział lewek koloru toffi
-Hmmm... zrobię to. -oznajmił Simba
-Zaczynaj. -dodała Tama
Simba zwinnie, lecz z małym grymasem na twarzy przeszedł przez krzaki. Wyszedł z nich cały w rzepach. 
-Śmiesznie wyglądasz. -skwitowała Aurelia
Nagle w innych krzakach ktoś zakaszlał. Lwiątka zdziwiły się, bo kto mógł ich obserwować. Jakiś nadopiekuńczy lew bądź lwica, ale to raczej mało prawdopodobne. Lwiątka spojrzały się na krzaki, a tam coś szeleściło. Po chwili wyskoczyły dwa gepardy, nie były dorosłe. Mniej więcej w wieku lwiątek.


-Jestem Daphne (czyt.Dafne). Możemy się z wami pobawić? -powiedziała młoda gepardzica
 Za nią kroczył trochę jaśniejszy gepard.
-Ja jestem Noris. -odrzekł
 -Pewnie. -powiedział Simba -Ja jestem Simba, przyszły król Lwiej Ziemi.
Lwiątka zaczęły się po kolei przedstawiać.
-Nazywam się Nala.
-Ja Chumvi.
-Kula.
-A ja jestem Tojo.
-Ja Malka.
-I ja, Tama.
-Ja jestem Mheetu.
-A ja Aurelia.
Gdy wszyscy się znali to nowi znajomi zaczęli grać w prawdę i wyznanie, w chowanego i gonianego oraz pływali. Daphne i Noris polubili lwiątka, a lwiątka gepardy.
Nagle nad wodopój przyszła dorosła gepardzica z małym gepardem.
-Cześć mamo. -powiedział Noris i usiał koło małego gepardziątka
-To moi nowi przyjaciele. -dodał dumnie po chwili
-Dzień dobry. -powiedziały wszystkie lwiątka i Daphne
Gepardzica odpowiedziała, a mały gepard podszedł do Tamy i pociągnął ją za ogon.
-Auu... -zawyła Tama i zaśmiała się
-To moja mała siostra, Tiana. -powiedział Noris i uśmiechnął się
Po chwili nad wodopój przyszła także Sarabi i Sarafina. Znały matkę Norisa i Tiany, więc bardzo się ucieszyły. Usiadły w trójkę nie opodal i zaczęły rozmawiać, obserwując swoje pociechy. Tiana tymczasem zasnęła na plecach swojej matki. Po chwili przyszła również mama Daphne i dołączyła się do rozmowy. Lwiątka i młode gepardy odtąd stali się przyjaciółmi.

***
Trochę się rozpisałam :) Mam nadzieję że się podoba. Pisać na GG: 42002610.
I jeszcze obrazek z Tianą. 

3 komentarze:

  1. Super notka i taka dłuuga. :P Twój blog jest taki fajny ;D I nowe tło bloga ładnie wygląda. Jeszcze raz dziękuję za dyplom i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też dziękuje za dyplom :P , notka bardzo fajna (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka, uwielbiam Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń