Regulamin Bloga

Regulamin Bloga:
1.Nie kopiuj treści notek!
2.Nie przeklinaj i nie obrażaj innych.
3.Zdjęcia można kopiować, nie można tego zrobić jeżeli przy zdjęciu pisze: DON'T COPY!
4.Nie podszywaj się pode mnie i innych.
5.Miło jak zostawisz komentarz, polecisz blog i dołączysz do obserwatorów.

Jeżeli wkleisz avatar mojego bloga na swój blog do każdej notki napiszę ci komentarz!

niedziela, 11 marca 2012

Dyplom dla Maxsika i Vitani +niespodzianka

Gratuluję dobrych odpowiedzi w konkursie i życzę sukcesów w prowadzeniu bloga, wygranych w konkursach i wielu innych wspaniałych rzeczy.
Druga część notka to udostępniam wam moje nowe GaduGadu: 42002610. Piszcie do mnie co zmienić w blogu, czy organizować konkursy albo po prostu można popisać o Królu Lwie. Piszcie :)

3 komentarze:

  1. wielkie dzięki wezmę ten dyplom na swój blog (: ale,niestety nie mam GG ): -jak kiedyś będzie to ci dam numer ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, fajne dyplomy. Ja na razie nie mam GG ale jak założę to dam numer :D

    OdpowiedzUsuń