Regulamin Bloga

Regulamin Bloga:
1.Nie kopiuj treści notek!
2.Nie przeklinaj i nie obrażaj innych.
3.Zdjęcia można kopiować, nie można tego zrobić jeżeli przy zdjęciu pisze: DON'T COPY!
4.Nie podszywaj się pode mnie i innych.
5.Miło jak zostawisz komentarz, polecisz blog i dołączysz do obserwatorów.

Jeżeli wkleisz avatar mojego bloga na swój blog do każdej notki napiszę ci komentarz!

niedziela, 18 marca 2012

Balonowa_56 rysuje cz.1

Moi czytelnicy prosili mnie o rysunki z Króla Lwa. Spróbowałam więc narysować Simbe w Gimpie. O to mój obrazek:
Znajoma blogerka podobny obrazek tylko bez wody i w innych kolorach. Dałabym go, ale nie mogę już znaleźć. Oceńcie od 0 do 10. Weźcie pod uwagę, że to jest mój pierwszy obrazek w Gimpie.
***
Jeszcze mała niespodzianka. Powrócił blog patqax3. Mojej przyjaciółki z reala. Prowadzimy go razem, a ja od czasu do czasu postaram się tam coś napisać. Blog nie jest o Królu Lwie, ale znajdziecie tam recenzję filmów i gier, fajną muzykę, tapety i wiele innych. Prosiłabym o komentowanie bloga Patqi i o polecanie go. Istnieje tam zasada: avatar bloga za avatar. http://patqax3.blogspot.com/

Oceniajcie obrazek :D

10 komentarzy:

  1. O tak .. poznaliśmy się w tym pięknym sklepie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. 9 na 10. Fajny obrazek i biorąc pod uwagę, że to twój pierwszy rysunek po prostu świetny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, 10 na 10. Ja bym tak nie narysowała

    OdpowiedzUsuń
  4. 1/10-lepszy był by robiony na PAINCIE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byś nie wiedział ona pierwszy raz takie coś rysuje -,- krytyk kurde się znalazł .. na moje 8/10 :D

      Usuń
    2. Jak jesteś taki mądry to coś narysuj -,- I weź pod uwagę, że to jest jej pierwszy rysunek.

      Usuń
  5. 10/10 sam lepiej bym za 1 razem nie narysował :)
    Widzę że młody Aleksander się rodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Sama jestes fatalna jak takas madra to cos narysuj

      Usuń