Regulamin Bloga

Regulamin Bloga:
1.Nie kopiuj treści notek!
2.Nie przeklinaj i nie obrażaj innych.
3.Zdjęcia można kopiować, nie można tego zrobić jeżeli przy zdjęciu pisze: DON'T COPY!
4.Nie podszywaj się pode mnie i innych.
5.Miło jak zostawisz komentarz, polecisz blog i dołączysz do obserwatorów.

Jeżeli wkleisz avatar mojego bloga na swój blog do każdej notki napiszę ci komentarz!

sobota, 10 marca 2012

Konkurs o Królu Lwie

Postanowiłam zrobić konkurs, a nagroda to dyplom :) Konkurs trwa do 17 marca 2012, ale dyplomy mogę przysyłać wcześniej. Za udział też jest dyplomik :)

Zadanie 1.
Z jakich piosenek są te obrazki?
a)

b)

Zadanie 2.
Odpowiedz na pytania:
1)Jak ma na imię młodszy brat Nali?
 a)Kovu
b)Mheetu
c)Malka

2)Jakie lwiątko jest pokazane pod koniec Króla Lwa 1?
a)Kiara
b)Kopa
c)Nuka

3)Jakie imię wcześniej nosił Skaza?
a)Tojo
b)Taka
c)Tiko

Zadanie 3.
Z jakiej części są te obrazki?
a)
 b)

 Regulamin konkursu:
1.Udział może wziąć każdy.
2.Nie ściągamy, nie oszukujemy.
3.Rozwiązujcie sami.

Powodzenia!

6 komentarzy:

  1. Zadanie 1.
    a)Hakuna Matata
    b)Taniec Hula

    Zadanie 2.
    1) Mheetu
    2) Kopa
    3) Taka

    Zadanie 3.
    a) Król Lew 1
    b) Król Lew 2

    Czy jest dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, dyplom będzie jutro. Konkurs nadal trwa i dyplomów do rozdania jest więcej ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. a)Hakuna Matata-zad.1
    b)Taniec Hula
    ------------
    1) Mheetu - zad.2
    2) Kopa
    3) Taka
    ------------
    a) Król Lew 1-zad.3
    b) Król Lew 2

    OdpowiedzUsuń
  4. Zadanie 1.
    a) Hakuna Matata (Król Lew, cz. 1)
    b) Taniec Hula (Król Lew, cz. 2)
    Zadanie 2.
    1. b) Mheetu.
    2. b) Kopa.
    3. b) Taka.
    Zadanie 3.
    a) Król Lew.
    b) Król Lew 2 "Czas Simby"
    Mam nadzieję, że się załapałam :)
    Jakby co, jestem Ania52147 i fajny masz blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hakuna matata.
    Taniec Hula.
    B.
    B.
    B.
    KL1.
    KL2.
    (Jestem Yoh2013 ale jestem znana jako Kovu)

    OdpowiedzUsuń