Regulamin Bloga

Regulamin Bloga:
1.Nie kopiuj treści notek!
2.Nie przeklinaj i nie obrażaj innych.
3.Zdjęcia można kopiować, nie można tego zrobić jeżeli przy zdjęciu pisze: DON'T COPY!
4.Nie podszywaj się pode mnie i innych.
5.Miło jak zostawisz komentarz, polecisz blog i dołączysz do obserwatorów.

Jeżeli wkleisz avatar mojego bloga na swój blog do każdej notki napiszę ci komentarz!

sobota, 24 marca 2012

57.Spotkanie po latach

-W środku dżungli, potężnej dżungli lew stary mocno śpi. W środku dżungli potężnej dżungli lew stary mocno... nie słyszę cię stary. -śpiewał Timon
Pumba szedł obok niego, aż nagle guziec zauważył tłustego chrząszcza. Pobiegł za nim, a surykatka zastanawiała się gdzie jest Pumba. Po chwili guziec biegł bardzo szybko, aż dobiegł do Simby. Za nim biegła lwica. Simba i lwica zaczęli walczyć.
-Nala? -zapytał lew
-A ty kto? -powiedziała lwica
-To ja. Simba. -odrzekł Simba
-Simba?! -ucieszyła się Nala -Przecież, ty nie żyjesz.
(akcja toczy się tak jak w filmiku)
-Simba. Wrócimy na Lwią Ziemię i zrzucisz Skazę. -powiedziała Nala
-Ale... ja tam nie mogę wrócić. Tutaj żyje jak na wolności.
-Lwia Ziemia cię potrzebuje.
-Teraz panuje tam Skaza.
-Ale Skaza zmienił Lwią Ziemię w ruinę.
Simba i Nala kłócili się, aż zły lew odszedł. Nie daleko spotkał tajemniczego pawiana, który zaprowadził go nad jezioro.
-Spójrz, tu jest twój ojciec. -powiedział Rafiki
-To moje odbicie. -odrzekł Simba
-No właśnie. On żyje w Tobie...
Simba spojrzał w gwiazdy.
-Mówiłeś, że będziesz mi pomagał. -szepnął lew
Na niebie ukazał się duch Mufasy.
***
Simba biegł po pustyni. Na Lwią Ziemię. Dogoniła go Nala, Timon i Pumba. I cała czwórka biegła na Lwią Ziemię.

***

Wiem, że krótkie i bez obrazków. Ale nie wiedziałam co napisać.

5 komentarzy:

  1. bardzo fajne,sorki,że nie dałem komentarza do ehh..,ale komputer mi nie działał

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Fajna notka :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fan Balonowej_5625 marca 2012 20:31

    Czytaj pierwsze litery słów:

    Cukierek
    Zebra
    Artefakt
    Dinozaur

    I dawajcie komki. Jeszcze tylko jeden :) Kiedy kolejna część Balonowa_56 rysuje? Może tym razem narysuj jakieś lwiątko, np. Vitani :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Krokodyle Lubią Ziemniaki25 marca 2012 20:33

    Narysuj Vitani i Kope :) I już jest pięć komentarzy. Notka nie jest długa, ale cóż zawsze coś. Cieszę się, że napisałaś i rozumiem, że musisz bloga łączyć ze szkołą.

    OdpowiedzUsuń