Regulamin Bloga

Regulamin Bloga:
1.Nie kopiuj treści notek!
2.Nie przeklinaj i nie obrażaj innych.
3.Zdjęcia można kopiować, nie można tego zrobić jeżeli przy zdjęciu pisze: DON'T COPY!
4.Nie podszywaj się pode mnie i innych.
5.Miło jak zostawisz komentarz, polecisz blog i dołączysz do obserwatorów.

Jeżeli wkleisz avatar mojego bloga na swój blog do każdej notki napiszę ci komentarz!

piątek, 6 kwietnia 2012

Wyniki konkursu i dyplomy ^^

Są już wyniki mini konkursu na opis lwiątka. Zrobiłam dyplomy, opowiadanie pojawi się dzisiaj, a komentarze raczej po świętach.
III miejsce - Vitani, ciekawie opisała Kopę (nagroda: dyplom, 2 komki)
II miejsce -  Wiki48, wymyśliłaś fajne imię i opis pasujący do lwiątka (nagroda: dyplom, 3 komki)
I miejsce - Patqax3: fajne imię, ciekawe miejsce zamieszkanie i to, że jego rodzice zginęli xd (nagroda: dyplom, 5 komków i opowiadanie o lwiątku z Twojego opisu)

Miałam dylemat, kto jakie ma mieć miejsce. Spodobał mi się też opis anonimowego (Apr 6, 2012 04:53 AM) Opisy można zobaczyć pod poprzednią notką w komentarzach.
O to dyplomy:


 Patqa, Wiki i Vitani możecie skopiować te obrazki na swoje blogi, pozdrawiam :*
Opowiadanie za I miejsce pojawi się dzisiaj około 15.00

5 komentarzy:

  1. Krokodyle Lubią Ziemniaki6 kwietnia 2012 14:21

    Gratuluję i przyznaję, że opisy tej trójki były ciekawe. Balonowa_56, w czym robisz takie super dyplomy? Są cudne ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. W Gimpie 2.6 Wczoraj bawiłam się Gimpem i nauczyłam robić się takie tęczowe efekty :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki balonowa. Już wstawiam :)

    OdpowiedzUsuń