Regulamin Bloga

Regulamin Bloga:
1.Nie kopiuj treści notek!
2.Nie przeklinaj i nie obrażaj innych.
3.Zdjęcia można kopiować, nie można tego zrobić jeżeli przy zdjęciu pisze: DON'T COPY!
4.Nie podszywaj się pode mnie i innych.
5.Miło jak zostawisz komentarz, polecisz blog i dołączysz do obserwatorów.

Jeżeli wkleisz avatar mojego bloga na swój blog do każdej notki napiszę ci komentarz!

piątek, 6 kwietnia 2012

DeviantArt i Balonowa rysuje cz.3

To już dzisiaj trzecia notka xd Zauważyłam, że wiele blogerek/blogerów zakłada sobie konto na DeviantArt. Też postanowiłam założyć takie konto i wrzucać tam swoje rysunki. W związku z czym będzie też więcej Balonowa rysuje. Część rysunków będzie o Mufasie i Tace, a w opisach będą opowiadania o rodzeństwie. Kliknij ^^
Jak wam się podoba? Oceńcie w skali od 1 do 10.

9 komentarzy:

  1. Krokodyle Lubią Ziemniaki6 kwietnia 2012 20:27

    Ten obrazek jest boski, czadowy. Pewnie dłuuugo rysowałaś, ale było warto. Jest cudny ^^ I oczywiście 10/10

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne :) 9/10 popracuj trochę nad łapkami ale i tak fajne

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, łapy mi nie wychodzą xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. ej jak tam się zarejestrowałaś ? ja wszystko tam wpisuję tylko mi miala nie przysłali( odpisz )

    OdpowiedzUsuń
  6. Rejestrowałam się normalnie. Tylko w dacie urodzenia wpisałam rok 1995. Pocztę mam na Onecie i maila przysłali do skrzynki SPAM . Chyba pomogłam ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne10/10 tylko z lapkami popracuj

    OdpowiedzUsuń
  8. zakładają dlatego że Azra założyła tam konto

    OdpowiedzUsuń