Regulamin Bloga

Regulamin Bloga:
1.Nie kopiuj treści notek!
2.Nie przeklinaj i nie obrażaj innych.
3.Zdjęcia można kopiować, nie można tego zrobić jeżeli przy zdjęciu pisze: DON'T COPY!
4.Nie podszywaj się pode mnie i innych.
5.Miło jak zostawisz komentarz, polecisz blog i dołączysz do obserwatorów.

Jeżeli wkleisz avatar mojego bloga na swój blog do każdej notki napiszę ci komentarz!

poniedziałek, 23 kwietnia 2012

70.Najlepsze przyjaciółki i kłopot Vitani

Kiara była już nastolatką i po zajściu z Zirą nie chodziła na Złą Ziemię. Czasem kręciła się przy rzece, ale bardzo rzadko. Wciąż miała nadzieję, że zobaczy gdzieś Kovu. Jednak nigdy nie zauważyła nastoletniego lwa o brązowym futrze. Simba i Nala nie otaczali już Kiary taką opieką jak wtedy gdy była młodsza. Bali się o córkę, ale wiedzieli że nastoletnia lwica potrafi sobie poradzić. Pewnego dnia, gdy księżniczka spacerowała nie daleko rzeki zauważyła lwicę w jej wieku. Miała złoto-beżowe futro, grzywkę i piękne fiołkowo-niebieskie oczy. Kiara zebrała się na odwagę i podbiegła do rówieśniczki.
-Cześć, jestem Kiara. -przedstawiła się
-Nazywam się Vitani i pochodzę z Złej Ziemi. -powiedziała lwica
-Co tu robisz?
-Zebrało mi się na wspomnienia.
I z pysku Tani zszedł uśmiech. Kiara spojrzała na lwicę.
-Kogo wspominasz?
-Mojego przyjaciela z dzieciństwa. Moja mama go zabiła... -zapłakała Vitani -Nazywał się Kopa i jest synem Simby. Bardzo go lubiłam, mój brat też się z nim przyjaźnił.
Kiara zrozumiała, że Vitani naprawdę była zakochana w Kopie.
-Kopa to mój brat. 
-Przykro mi, pewnie przeżywałaś jego śmierć.
Księżniczka nie odpowiedziała. Myślała teraz o Kovu, który jest bratem Vitani.
-Co robi Kovu? -spytała po chwili
-Skąd znasz mojego brata?
-Spotkałam go kiedyś.
-On nie może wychodzić, matka uczy go codziennie.
Kiara i Vitani zaczęły wspominać Kopę; rozmawiały też o Kovu, Zirze i ogólnie o wszystkim. Spotykały się tak przez kilka dni i stały się najlepszymi przyjaciółkami. Nie miały przed sobą tajemnic, ale w końcu dowiedziała się o tym Zira. I Tani nie mogła się wymykać.
***
Gdy Zira dowiedziała się o przyjaciółce swojej córki wpadła w szał. Zaczęła teraz codziennie uczyć Vitani, że nie może tam chodzić, że Simba i jego rodzina to wrogowie. Tani udawała, że jest przeciw Simbie. Chociaż w głębi serca czuła, że nie chce pomagać Zirze. Chciała być dobrą lwicą. Pewnego dnia opowiadała Nuce, że chce iść na Lwią Skałę. Powiedziała też, że nie musi być wcale taka zła. Jednak tej rozmowie przysłuchiwała się Zira, która w złości uderzyła córkę. Tani miała kilka zadrapań, a na dodatek żona Skazy powiedziała:
-Jutro idziesz poznać swojego narzeczonego. Jak zdobędziemy Lwią Ziemię to za niego wyjdziesz.
Tani wściekła odparła:
-Moje serce należy do Kopy.
-Grrr...
Zira znowu uderzyła Vitani, a ta poszła do malutkiej jaskini. Nikt nie wiedział o tej jaskini oprócz Tani, Kovu i Dotty. Tani zaczęła płakać i użalać się, czemu ten świat jest taki nie sprawiedliwy. Do jaskini wszedł Kovu i próbował pocieszyć siostrę.
-Vitani, nie martw się. -powiedział
-Jak mam się nie martwić? Mama chce mnie wyswatać z jakimś lwem, którego nie znam. Zmusza mnie do bycia złym!
-Przecież ten lew może nie jest taki zły.
-Moje serce należy do Kopy.
Tani zapłakała, nie wiedziała co ma robić. Kovu przytulił przyjacielsko siostrę, ale Vitani nie chciała być zła. Nie chciała wychodzić za jakiegoś innego lwa niż Kopa. Jej brat zmartwił się, że nie może pocieszyć siostry. W końcu jednak przeszło jej.

13 komentarzy:

  1. Krokodyle Lubią Ziemniaki23 kwietnia 2012 16:00

    świetna notka. Troszkę krótka, ale miło się czyta. Podoba mi się pierwszy obrazek i uwielbiam jak piszesz o Vitani. Jest moją ulubioną bohaterką (nie przepadam za Kiarą i Kovu ;d)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedna Vitani a dlaczego nazywasz ją Tani? U mnie nowa notka www.lion-kopa.blogspot.com zapraszam do czytania i komentowania :)

      Usuń
  2. Moim zdaniem,Vitani i Kopa byliby dużo lepszą i ciekawszą parą niż Kiara i Kovu.A Zira jest niesprawiedliwa,uczepiła się Lwioziemców i koniec kropka ,nigdy nie pozwoli dzieciom tam chodzić.
    Zapraszma do mnie (kliknij nick) oraz na konkurs na http://krollew-dalszelosy.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Autorka - Tani do skrót od imienia Vitani. Fajna notka, i może w następnym Balonowa rysuje dasz jakiś rysunek z reala (na kartce)? I zgadzam się z TheHanką, Vitani i Kopa to lepsza para niż Kiara i Kovu.

    OdpowiedzUsuń
  4. biedna Vitani głupia Zira :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nowa nota http://krolew2.blogspot.com/
      http://blamka9991-krol-lew-4.blogspot.com/

      Usuń
  5. Świetny rozdział :) gratuluje jak zwykle z chęcią się czyta

    http://lwiaziemia-panowanie-pokole.blogspot.com/ pojawił się 3 rozdział :) a i proszę o komentowanie opowiadania mojej koleżanki

    http://shygirl-moment.blogspot.com/

    Zachęćmy ją do pisania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ! NIE przepadam za Zirą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Supcio Vitani to jedna z moich ulubionych postaci.
    Z lwic:
    1.Tama
    2.Kula
    3.Vitani
    4.Azola
    A z lwów.
    1.Kopa
    2.Simba
    3.Nuka

    OdpowiedzUsuń
  8. Często tu wchodze i komentuje i dam jeszze kilka komków tyle do puki se palcy nie połamie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XD B-)
    A i ten komentarz o lwicach i lwach to ja!!

    OdpowiedzUsuń
  9. SSSSSSSUUUUUUUUUUPPPPPPPPPEEEEEEEEERRRRRRRRRRR

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie Kiare i Vitani :)
    Polecam blog Joxxa to mj ulubiony autor i
    jeszcze blog Azry staram sie polecac ich blogi na karzdych innych blogach twuj tez wymiata!
    XD

    OdpowiedzUsuń
  11. TO JEST ......E NIE MA SOW RZEBY TO OPISAC A MORZE JEST ..........LOL XD

    OdpowiedzUsuń