Regulamin Bloga

Regulamin Bloga:
1.Nie kopiuj treści notek!
2.Nie przeklinaj i nie obrażaj innych.
3.Zdjęcia można kopiować, nie można tego zrobić jeżeli przy zdjęciu pisze: DON'T COPY!
4.Nie podszywaj się pode mnie i innych.
5.Miło jak zostawisz komentarz, polecisz blog i dołączysz do obserwatorów.

Jeżeli wkleisz avatar mojego bloga na swój blog do każdej notki napiszę ci komentarz!

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

67.Nero i Kopa - Przyjaciele na zawsze

Od czasu, gdy Kopa zamieszkał w dżungli minął tydzień. Jednak w tak krótkim czasie on i Nero stali się najlepszymi przyjaciółmi. Książę mniej rozmyślał o Lwiej Ziemi i rodzinie. Pewnego dnia lwiątka postanowiły zwiedzić dżunglę, chociaż wiedzieli że mogą już nie odnaleźć swojej jaskini. Chcieli jednak przekonać się czy dżungla jest duża, czy mieszka tu jeszcze ktoś i czy w innych rejonach dżungli jest więcej pożywienia. Nero był przeciwny tej wędrówce, ale jego przyjaciel go namówił. Lwiątka więc wyruszyły w podróż po dżungli. Nero nie pewnie opuszczał jaskinie, ale robił to dla Kopy. Miał też nadzieję, że syn Simby opowie mu w końcu o swojej przeszłości. Kopa zawsze potrafił znaleźć wymówkę, żeby tylko nie opowiadać o swoim życiu. Książę dzielnie przedzierał się przez dżungle, a za nim szedł Nero. Przyjaciele rozglądali się, aż stwierdzili że dżungla jest bardzo duża. Nagle Kopa spytał:
(Nie zwracajcie uwagi na te napisy na obrazku)
-Którędy do domu, Nero?
Nero spojrzał przerażony na Kopę, który nie tracił zimnej krwi. W głębi duszy czuł jednak, że nie dadzą rady trafić do jaskini. Mieli tam zapasy jedzenia oraz schronienie, a nie długo zapadnie noc. Nastała chwila ciszy, którą przerwał Nero.
-Wiesz co Kopa? -powiedział -Rzucałem kamienie żebyśmy potem trafili do jaskini.
-Nero! -krzyknął uradowany książę -Ty to masz głowę!
Nero uśmiechnął się i zaczął prowadzić do jaskini. Lwiątka zjadły kilka chrząszczy i poszły spać. Kolejne dni mijały im podobnie: wyprawy do dżungli, polowanie na chrząszcze, a czasem zabawa w gonianego. I tak Nero i Kopa stali się najlepszymi przyjaciółmi. Chociaż czasami się sprzeczali to później się godzili. Byli przyjaciółmi na dobre i na złe.
***
Przepraszam, że tak krótko. Ledwo się wyrobiłam ;p Dzięki za 8 pozytywnych komentarzy ^^ Wiele blogerów chce sprawdzić czy ktoś czyta ich notki, zadając pytania. Też postanowiłam pod każdą notką zadać 3 pytania. Odpowiedzi w komentarzach, bo chce sprawdzić czy ktoś tu wgl czyta. Następna notka powinna być w czwartek lub piątek. Jutro raczej nie dam, bo w środę mam sprawdzian.

[Pytania]
1.Czy Kopa opowiedział przyjacielowi o swojej przeszłości?
2.Jak nazywa się przyjaciel Kopy?
3.Na jaki pomysł wpadł przyjaciel księcia, żeby się nie zgubić?

17 komentarzy:

  1. Krokodyle Lubią Ziemniaki16 kwietnia 2012 21:14

    1.Nie
    2.Nero
    3.Nero rzucał kamienie, a później po nich trafili do jaskini.

    Fajna notka. To nic, że krótka i nie martw się tą Karmell. I życzę powodzenia w sprawdzianach ;0

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.nie
    2.Nero
    3.rzucał kamieniami

    Czuje się jak bym była w klasie 1- 3 xD i mam odpowiadać o czym było opowiadanie :P

    PS . Fajna notka

    OdpowiedzUsuń
  3. a i tak ogółem masz już 3220 wyświetleń ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na patqax3.blogspot.com ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Przynajmniej dowiem się czy ktoś tu wgl zagląda. Mam wrażenie, że mało osób czyta :(

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.Nie
    2.Nero
    3.Rzucał kamienie

    Fajna notka, a ja zawsze czytam Twoje notki. Dobrze jednak, że zdecydowałaś się zadawać pytania. Możesz tym przynajmniej sprawdzić czy ktoś czyta Twoje fajne notki ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Nie
    2.Nero
    3.Rzucał kamieniami, po których wrócili do domu.

    Ciekawa notka, to nic że krótka. Fajnie piszesz ^^ I cóż: to samo co Vitani5. Zawsze czytam Twoje notki, ale dobrze że się dowiesz kto czyta byle jak a kto całość.

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Nie
    2.Nero
    3.Rzucał kamienami
    fajne^^

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Niet
    2. Imię: Nero. Skróty: Nerosio :3
    3. Kamienie się przydają...


    Całkiem niezła ta notka, tak 7/10

    OdpowiedzUsuń
  10. Krokodyle Lubią Ziemniaki17 kwietnia 2012 19:34

    Nerosio ^^ Fajny skrót.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje rewelacyjny rozdział oby tak dalej :)


    zapraszam do mnie na

    http://lwiaziemia-panowanie-pokole.blogspot.com

    mam nadzieje że się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  12. a i odpowiedzi :P

    1-Nie
    2-Nero
    3-Rzucał kamienie aby zaznaczyć drogę do domu

    OdpowiedzUsuń
  13. 1.nie
    2.nero
    3.zostawił kamienie żeby zanaczyć drogę do jaskini
    u mnie konkurs! kiknij na mój profil i wejdź na Król Lew 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna notka :)

    1. Nie
    2 Nero
    3. zostawiał kamienie

    Mam pytanie jak zrobić tło na blogu?

    OdpowiedzUsuń
  15. Wejdź w Ustawienia, wyszukaj zakładkę Projekt. Tam będzie Tło Bloga.

    OdpowiedzUsuń