Regulamin Bloga

Regulamin Bloga:
1.Nie kopiuj treści notek!
2.Nie przeklinaj i nie obrażaj innych.
3.Zdjęcia można kopiować, nie można tego zrobić jeżeli przy zdjęciu pisze: DON'T COPY!
4.Nie podszywaj się pode mnie i innych.
5.Miło jak zostawisz komentarz, polecisz blog i dołączysz do obserwatorów.

Jeżeli wkleisz avatar mojego bloga na swój blog do każdej notki napiszę ci komentarz!

piątek, 20 kwietnia 2012

Balonowa rysuje cz.4

Dzisiaj postanowiłam narysować Lwią Skałę. Rysunek w Gimpie, dodam też na DeviantArt (znajdziecie tam więcej moich obrazków). Balonowa na DeviantArcie <kliknij> Lwia Skała zajęła mi około 30 minut. Oceniajcie w skali od 1 do 10. Słońce robiłam pędzlem z Gimpa, trochę źle dobrałam kolory. Moim zdaniem rysunek w miarę ładny ^^

6 komentarzy:

  1. Krokodyle Lubią Ziemniaki20 kwietnia 2012 15:43

    Wow. Super rysunek, a kolory nie są takie złe. Lepszy efekt jest jak się patrzy z daleka Daję Ci 10/10. Pikachu i Squirtle wyszli Ci czadowo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. masz talent tak jak moja koleżanka obrazek 10/10 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ^^ I nie przejmuj się tymi kolorami, 9/10. Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://arachnea120199.deviantart.com/ <--- zapraszam

    OdpowiedzUsuń