Regulamin Bloga

Regulamin Bloga:
1.Nie kopiuj treści notek!
2.Nie przeklinaj i nie obrażaj innych.
3.Zdjęcia można kopiować, nie można tego zrobić jeżeli przy zdjęciu pisze: DON'T COPY!
4.Nie podszywaj się pode mnie i innych.
5.Miło jak zostawisz komentarz, polecisz blog i dołączysz do obserwatorów.

Jeżeli wkleisz avatar mojego bloga na swój blog do każdej notki napiszę ci komentarz!

wtorek, 24 kwietnia 2012

Balonowa rysuje cz.9 i cz.10

Balonowa rysuje cz.9
No i narysowałam Kermita xd I Simbę, Kopę, Kiarę, Vitani i Kovu:
Cz.10

6 komentarzy:

  1. Krokodyle Lubią Ziemniaki24 kwietnia 2012 20:01

    WOW <: Exstra rysunki. Po prostu świetne, oby dwa 10/10.

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo kermit :P 10/10 i lwy też megaa ;P 10/10 ja narysowałam monster cookie zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow!!! ekstra!! 10/10 oby dwa jak będziesz miała czas wejdź na mój blog i skomentuj!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. balonowa możesz zrobić mi nagłówek z Chaką ,Namą i Shani.

    OdpowiedzUsuń