Regulamin Bloga

Regulamin Bloga:
1.Nie kopiuj treści notek!
2.Nie przeklinaj i nie obrażaj innych.
3.Zdjęcia można kopiować, nie można tego zrobić jeżeli przy zdjęciu pisze: DON'T COPY!
4.Nie podszywaj się pode mnie i innych.
5.Miło jak zostawisz komentarz, polecisz blog i dołączysz do obserwatorów.

Jeżeli wkleisz avatar mojego bloga na swój blog do każdej notki napiszę ci komentarz!

sobota, 7 kwietnia 2012

64.Romantyczny Nuka

Czasami siostra Ziry, Serpen opiekowała się Vitani i Kovu.Wtedy ich brat, Nuka chodził na randki. Dla Vitani i Kovu oznaczało to tylko tyle, że nie będą mogli spotkać się z przyjaciółmi z Lwiej Ziemi. Serpen często zabierała dzieci Tojo na Lwią Ziemię, ale w miejsce gdzie stado Simby nie chodziło. Było tam mało zwierząt, ale cisza i spokój. Tani i Kovu lubili się tam bawić. Ich ciocia mogła tam odpocząć i w spokoju porozmawiać z przyjacielem, w którym była zakochana. 
***
Nuka od dzieciństwa kochał się w Dotty. Dotty była szarobrązową nastoletnią lwicą, która też czuła ,miętę' do Nuki. Lew jak przed każdym spotkaniem z lwicą szalał. Cieszył się, bo wiele lwów było zakochanych w Dotty. Jednak lwica ze znamieniem pod okiem wybierała syna przywódczyni. Nuka nie był przystojnym lwem, ale na swój sposób był sympatyczny i romantyczny. Zawsze przynosił ukochanej kwiaty lub inne podarunki. Często prawił Dotty komplementy, np.
-Dotty, jesteś śliczna. Ładnie dziś wyglądasz!
Lwica wtedy rumieniła się, a ostatnio dała całusa Nuce. Lew wtedy bardzo się ucieszył i przytulił Dotty. Siostra bliźniaczka cieszyła się z szczęścia siostry, chociaż kiedyś też kochała się w Nuce. Matka nastolatki, Kahawa wolała żeby inny adorator spotykał się z jej córką. Jednak w końcu zrozumiała, że Dotty jest szczęśliwa z Nuką. Zira cieszyła się, bo cieszył się Nuka.

8 komentarzy:

  1. Cześć ,bardzo fajnie piszesz :) Bardzo lubie Twoje opowieści o starych lwach(Mohatu,Ahadim itp)Ciekawa jestem jak opiszesz wydarzenia z Króla Lwa 2.Czekam na następny rozdział i zamraszam na mój blog (kliknij mój nick) lub na mój drugi blog http://krollew-dalszelosy.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super
    !
    Naprawde notka świetna! Wbijaj do mnie! www.krool-lew.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłaś masz szansę. Zostało kilka dni. Zapraszam!
    www.krol-lew-4.blog.onet.pl
    W ramce AKTUALNOŚCI znajdziesz link z konkursem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń