Regulamin Bloga

Regulamin Bloga:
1.Nie kopiuj treści notek!
2.Nie przeklinaj i nie obrażaj innych.
3.Zdjęcia można kopiować, nie można tego zrobić jeżeli przy zdjęciu pisze: DON'T COPY!
4.Nie podszywaj się pode mnie i innych.
5.Miło jak zostawisz komentarz, polecisz blog i dołączysz do obserwatorów.

Jeżeli wkleisz avatar mojego bloga na swój blog do każdej notki napiszę ci komentarz!

środa, 7 września 2011

Witam

Hey, jestem Balonowa i uwielbiam Króla Lwa. Jak już się domyślacie blog będzie o tym filmie, ale opowiem historię lwów własnymi słowami i używając mojej wyobraźni. Zacznę opowiadać od narodzin Dahabu, do Mufasy i w końcu Simby. Będę jednak kontynuować i będzie to taki mały król lew4. Więc po Simbie dojdziemy do Kiary i Kopy i wielu innych postaci...
Mam nadzieję, że blog wam się spodoba i zapraszam do komentowania!

5 komentarzy: