Regulamin Bloga

Regulamin Bloga:
1.Nie kopiuj treści notek!
2.Nie przeklinaj i nie obrażaj innych.
3.Zdjęcia można kopiować, nie można tego zrobić jeżeli przy zdjęciu pisze: DON'T COPY!
4.Nie podszywaj się pode mnie i innych.
5.Miło jak zostawisz komentarz, polecisz blog i dołączysz do obserwatorów.

Jeżeli wkleisz avatar mojego bloga na swój blog do każdej notki napiszę ci komentarz!

poniedziałek, 26 września 2011

19.Nowy przyjaciel


Na Złej Ziemi mieszkało stado wygnanych lwów, mieli oni króla Timoriku i królową Kalva. Timoriku i Kalva chcieli zemścić się na Mohatu, ponieważ Dahabu wygnał ich na Złą Zie
mię. W tym miał im pomóc ich syn Ahadi, lwiątko było w wieku Uru i Richa. Kalva przygotowywała swojego syna to zabicia Richa. Jednak w głębi duszy Kalva i Timoriku chcieli powrócić na Lwią Skałę, pewnego dnia Ahadi zapuścił się nad rzekę graniczną. Akurat po drugiej stronie rzeki w zapasy grała Uru i Rich. Nagle Rich szepnął:
-Uru ukryj się w trawie... cichutko! Tam jest jakieś lwiątko, widzisz?
-Ty to masz oko sokoła. -powiedziała Uru
Królewicz dumnie wyprężył pierś i odrzekł:
-Pobawimy się razem?
-Nie możemy wychodzić po za rzekę. -potwierdziła mała lwica
-Oh, on przyjdzie do nas. Czy ty myślisz, Uru? -odpowiedział Rich -Zawołajmy go!
Rich wyszedł z trawy i podszedł bliżej rzeki, Uru człapała za
nim. Tymczasem lwiątko z Złej Ziemi polowało na szczura.
-Hej ty! -krzyknęła Uru
-Chodź się z nami pobawić jeśli chcesz... -poprosił Rich
-Już idę do was! -zgodził się książę z Czarnej Ziemi
Po chwili złoty czarnogrzywy samczyk siedział koło rodzeństwa.
-Ja książę Czarnej Ziemi, Ahadi jestem. -powiedział przybysz
-Ja przyszły król Lwiej Ziemi Rich, to moja siotra Uru. -przedstawił się syn Mohatu
Nagle Ahadi naskoczył na Uru:
-Ha już leżysz! -pochwalił się

Jednak Rich wskoczył na Ahadiego i poturlali się, po kilku fikołkach Ahadi leżał na plecach.
-I ty leżysz! -wykrzyczał Rich
Cała trójka zaśmiała się i zaczęła wspinać się na drzewo. Ahadi przypadł do gustu Uru i Richowi i stał się ich najlepszym przyjacielem. Chociaż, gdy by jakiś dorosły członek stada się dowiedział o ich spotkaniach, Mohatu i Timoriku nie byli by zadowoleni
***
Kolejna nocia za co najmniej 6 komci, bo mało osób komentuję ;\

6 komentarzy:

  1. Bardzo super i mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, napisz już bo się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  3. nOm pisz już a opko boskie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna notka. Ahadi i Uru jak miło! A i dzięki za wstawienie mojego Avatara do siebie! Odwdzięczę się tym samym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak samo jak u góry! Też się odwdzięczę. Ciekawe co tam się stanie z Richem ...

    OdpowiedzUsuń