Regulamin Bloga

Regulamin Bloga:
1.Nie kopiuj treści notek!
2.Nie przeklinaj i nie obrażaj innych.
3.Zdjęcia można kopiować, nie można tego zrobić jeżeli przy zdjęciu pisze: DON'T COPY!
4.Nie podszywaj się pode mnie i innych.
5.Miło jak zostawisz komentarz, polecisz blog i dołączysz do obserwatorów.

Jeżeli wkleisz avatar mojego bloga na swój blog do każdej notki napiszę ci komentarz!

piątek, 23 września 2011

16.Plany

Mohatu ze swoją rodziną przebywał na Lwiej Skale, lwiątka bawiły się.
-Rosną jak na drożdżach... -oznajmiła Zauditu
-I zaczynam odczuwać skutki tego, mają więcej energii. -zaśmiał się król
Rich i Uru przysłuchiwali się rozmowie rodziców, aż wreszcie księżniczka zapytała:
-Mamo, tato. Możemy iść się bawić?
-Prosimy... -wykrzyknęło rodzeństwo
-Dobrze idźcie, ale nie chodźcie za daleko. -powiedziała Zau
Lwiątka goniąc się pobiegły nad wodopój; czekali tam już ich przyjaciele.
-No wreszcie jesteście! -zawołał Erevu
-Tak, musieliśmy pogadać z rodzicami. -rzuciła Uru
-Jednak dzisiaj powiemy wam o tych ciekawskich miejscach. -tajemniczo odrzekł Rich
-Wow, a jakich? -zapytał Tommy
-I nie będę nudne? -dodała Hawa
-No co ty?! Będzie czadowo. -odparła Uru
-To opowiadajcie o tych ciekawych miejscach. -powiedziała Athena
-Chodzi o Złą Ziemię i Cmentarzysko Słoni... -zaczął książę
-Jest tam podobno niebezpiecznie, ale też mi coś. Dla nas to pestka! -dokończyła Uru
-TO kiedy wyruszymy? I ja to bym chciała zobaczyć tą Złą Ziemię... -oznajmiła Hawa
Uru przysiadła i uśmiechnęła się.
-Będzie super... -powiedział Er
-Tak. Ja z Uru nie pójdziemy jutro. Tata chcę nam coś pokazać. -odparł Rich
-Pojutrze, szybko po obiedzie spotykamy się nad wodopojem. -zarządziła Athena
Wszyscy się zgodzili.
***
Prośba dla was: mam zrobić nowy blog? (tego nie usunę) Tamten by był o życie Kovu, Kiary, Vitani i Kopy, który powraca. Napiszcie czy tak czy nie, no i uzasadnijcie

9 komentarzy:

  1. I ty się jeszcze pytasz?! Pewnie, że masz go założyć, a powody:
    1.Z tym radzisz sobie świetnie.
    2.Wymyślasz świetne notki.
    3.Znajdujesz bombowe zdjęcia.
    4.Masz grono fanów

    Więcej mam ci wypisać? xDD heh

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie... niepotrzebnie się pytasz. Wiadomo, że tak. I te same powody co kolega Aslan wypisał

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz, pisz. Jak najszybciej tego bloga załóż, fajnie jak głównym lwem był by Kopa. I zró tego bloga, bo fajnie piszesz ten. Wyszukujesz super obrazki i nie robisz błędów. I masz małe grono fanów ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Exstra nocia, i jestem za byś pisała kolejnego bloga o KL ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe, i ja Cię namawiam do kolejnego bloga

    OdpowiedzUsuń
  6. ;) Tak, wszystkie twoje notki przeczytałem. I mi się bardzo blog podoba i więc ja jestem za tym, abyś pisała kolejnego bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak kolejny blog byłby fajny!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aslan ma racje z zgadzam się z nim załuż nowego jeszcze jednego bloga

    OdpowiedzUsuń