Regulamin Bloga

Regulamin Bloga:
1.Nie kopiuj treści notek!
2.Nie przeklinaj i nie obrażaj innych.
3.Zdjęcia można kopiować, nie można tego zrobić jeżeli przy zdjęciu pisze: DON'T COPY!
4.Nie podszywaj się pode mnie i innych.
5.Miło jak zostawisz komentarz, polecisz blog i dołączysz do obserwatorów.

Jeżeli wkleisz avatar mojego bloga na swój blog do każdej notki napiszę ci komentarz!

piątek, 23 września 2011

15.Ziemie

-Rich, obudź się... -wyszeptała Uru
Wschodziło dopiero słońce, a lwiątka już się budziły.
-Tata już wstał? -odpowiedział książę
-Nie, no i właśnie musimy go obudzić. -odrzekła Uru
Mała lwica wskoczyła na króla, w jej ślady poszedł Rich.
-Jeszcze chwilę. -zamruczał Mohatu
-Tato, obiecałeś pokazać nam królestwo. -powiedział Rich
-No dobrze, już idę. -dodał dorosły lew
Don't Copy!!!
Po chwili trójka członków stada było na czubku Lwiej Skały. Przysiedli tam, a Rich i Uru rozejrzeli się.
-Wow... -wyszeptali
-Tak. Ta cała ziemia opromieniona słońcem to nasze królestwo, Lwia Ziemia. Panowanie każdego władcy wschodzi i zachodzi, kiedyś moje panowanie zajdzie, a wzejdzie dla ciebie, Rich. Jak będziesz dorosły powtórzysz to swoim dzieciom. -powiedział Mohatu
-Tato, a tamto ciemne miejsce? Mówiłeś, że nasza ziemia to ta gdzie pada słońce. Tam nie ma słońca... -rzekła Uru
-Tamto miejsce gdzie są kości to Cmentarzysko Słoni, to najbardziej ciemnie to Zła Ziemia. Nie możecie tam chodzić, bo tam jest niebezpiecznie. NA Złej Ziemi są złe lwy. -odpowiedział lew
-Aha, rozumiemy. -potwierdził książę -Możemy iść nad wodopój?
-Tak, pędźcie szkraby. -zgodził się Mohatu i poobserwował jeszcze Lwią Ziemię
Lwiątka ścigały się do wodopoju i pierwszy dobiegł Rich. Gdy tam dotarli czekał już Erevu.
-Cześć Erevu... -powiedziała księżniczka
-Tak, cześć. -oznajmił Erevu
-Innych jeszcze nie ma? Mówili, że wstaną. -stwierdził Rich
-Athena i Tommy jeszcze śpią, a Hawa poszła z rodzicami na spacer. -odparł Erevu
-Hmmm.... mieliśmy wymyślać sobie skróty. -powiedziała smutnym tonem Uru
-To zróbmy to sami! Oni potem dojdą. -oznajmił Rich
Pozostali zaczęli myśleć nad pseudonimami.
-Mi mówcie Er. -odpowiedział po namyśle Erevu
-Dobrze, a mi Ri. -dodał Rich
-Hmmm... ja mam za krótkie imię. -odrzekła Uru -Będę po prostu Ur.
Nagle Er wskoczył do wody i zanurkował, przez chwilę nie wynurzał się. Nagle wypłynął i opryskał wodą rodzeństwo. Ur i Ri też wskoczyli do wody i wszyscy pluskali się. Potem poszli na śniadanie, a po zjedzeniu Uru, Rich, Erevu, Athena, Tommy i Hawa poszli nad wodopój. Ur opowiedziała o pseudonimach i Athena powiedziała:
-To mówcie do mnie Atha (czyt.Ata).
-Ja będę Tom. -odparł jej brat
-NO, a ja to Ha. -oznajmiła Hawa

***
Kolejna nocia po 5 komkach

5 komentarzy:

  1. Trafiłam na ten blog przypadkowo, wpadać będę codziennie. Wszystkie twoje notki przeczytałam, zdjęcie podziwiałam. I oznajmiam, że bardzo podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz jak zwykle boską notkę! Twój blog jest najlepszy ze wszystkich jakie czytałam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Exstra... uwielbiam ten blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nocia czadowa! I jak widać podnosisz poprzeczkę ;) Wymaganie komentarzy to dobry pomysł ;-} Wspaniale by było gdybyś założyła ten blog o życiu Kovu, Kiary, Vitani i mojego ulubionego lwa Kopy. Załóż go, bo z tym radzisz sobie świetnie -,-

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała nocia, jak inne. I zakładaj ten nowy blog!

    OdpowiedzUsuń