Regulamin Bloga

Regulamin Bloga:
1.Nie kopiuj treści notek!
2.Nie przeklinaj i nie obrażaj innych.
3.Zdjęcia można kopiować, nie można tego zrobić jeżeli przy zdjęciu pisze: DON'T COPY!
4.Nie podszywaj się pode mnie i innych.
5.Miło jak zostawisz komentarz, polecisz blog i dołączysz do obserwatorów.

Jeżeli wkleisz avatar mojego bloga na swój blog do każdej notki napiszę ci komentarz!

czwartek, 22 września 2011

14.Lwiątka

Po prezentacji Uru i Richa na Lwiej Skale urodziły się kolejne lwiątka. Tibo i Villi narodził się synek Erevu. Tinie i Frugo urodziły się bliźniaki Athena i Tommy, a Lizie i Vukiemu córeczka Hawa.
(1 fotka: Hawa, 2 fotka: złoty to Tommy, a beżowy Erevu. I 3 fotka: Athena)
Dzień po prezentacji Uru i Richa, Zauditu powiedziała:
-Musimy wybrać przyszłego władcę....
-Tak, królem zostanie Rich. -odpowiedział Mohatu
-Dlaczego nie Uru? -zapytała królowa
-Prawdziwy król nie zmienia tradycji... -odrzekł lew i polizał Zau
-Za tydzień pokażesz im królestwo. Uru także musi widzieć. -powiedziała lwica
-Tak, będą traktowani równo. -odrzekł Mohatu
Król polizał lwiątka i odszedł, a maluszki bawiły się obok matki.
-Ulu, ne gryź mne. -powiedział jąkając się Rich
Samczyk przysunął się bliżej matki i wspiął się między łapy lwicy. W jego ślady poszła Uru.

Gdy książę i księżniczka mieli po pięć miesięcy Mohatu i Zauditu postanowili przedstawić ich reszcie lwiątek. Koło wodopoju leżała Athena, Hawa, Tommy i Erevu.
-Cześć, ja jestem Rich. -zawołał Rich
-Ja nazywam się Athena... -powiedziała córka Tiny
-Ja jestem bratem Atheny, Tommy. -odrzekło kolejne lwiątko
-Ja na imię mam Erevu. -odparł następny towarzysz
-Hawa. -powiedziała ostatnia lwica
-To się wszyscy znamy... -potwierdził Rich
-Nie zupełnie, ta twoja siostra się nie przedstawi? -powiedział Erevu
-Ja jestem Uru. -odpowiedziała Uru -W co się bawimy? Zapasy?
Wszyscy się zgodzili i po chwili Uru wygrała z Erevu i Hawą, a Rich z Atheną i Tommym. Jednak, gdy doszło do walki Richa i Uru nie wygrał nikt. Rodzeństwo walczyło dłuższy czas i nikt nie mógł wygrać. Walkę uznano za zremisowaną. Codziennie przyjaciele chodzili się bawić: w zapasy, gonianego, chowanego, zgadywanki i kąpali się w wodopoju.

4 komentarze:

  1. I to opko jest super ;-} Gdzie ty znajdujesz takie fajne obrazki? Ja tego ostatniego, na którym jest Rich szukałam w całym internecie i nie znalazłam. Co do notki mam pewną prośbę. Pisz trochę dłuższe notki, przynajmniej czasami. I zauważyłam, że piszesz krótko, a blog jest często odwiedzany i komentowany. Pozytywnych opinii Ci życzę =>

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey, ja dzisiaj na szybko. Piszę z rana, bo do sql na 10.00. Ta notka też mi się podoba i obrazki również. Jednak twój blog tak bardzo mi się podoba, że fajnie by było gdybyś o KL założyła jeszcze jeden. Co ty na to? Jak tak to o czym :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno o Królu Lwie, a dokładniej to życie Kiary, Kovu, Kopy i Vitani. Ich lwiątek itd.

    OdpowiedzUsuń