Regulamin Bloga

Regulamin Bloga:
1.Nie kopiuj treści notek!
2.Nie przeklinaj i nie obrażaj innych.
3.Zdjęcia można kopiować, nie można tego zrobić jeżeli przy zdjęciu pisze: DON'T COPY!
4.Nie podszywaj się pode mnie i innych.
5.Miło jak zostawisz komentarz, polecisz blog i dołączysz do obserwatorów.

Jeżeli wkleisz avatar mojego bloga na swój blog do każdej notki napiszę ci komentarz!

poniedziałek, 14 maja 2012

Znowu info :d

Tak, znowu info :d Tym razem dosyć ważne. Skończyła się ankieta na temat nowego bloga. I jest 10 głosów na Sarabi i 10 głosów na innego lwa/lwicę. Nie wiem czy zakładać blog o Sarabi czy o kimś innym. Piszcie w komentarzach, bo chciałabym to już wiedzieć.
***
Wrzuciłam na YouTube film o Tace/Skazie. O to on:
Kliknij :> Proszę o łapki w górę i komentarze, a jak ktoś ma konto na YouTube może dawać subskrybcję. Chętnie się odwdzięczę. Możecie w komentarzach podsuwać mi pomysły o czym robić filmiki.
***
Ostatnio zaczęłam grać w FeralHeart i Wolf Quest. W oby dwóch grach gram pod nickiem Balonowa. Zapraszam do grania w nie ^^
***
Kolejna notka będzie, gdy pod postem o Sarau zobaczę 5 komentarzy :D

13 komentarzy:

  1. Krokodyle Lubią Ziemniaki14 maja 2012 14:04

    Ja jestem za blogiem o Sarabi ^^ Filmik fajny i komcić notkę o Sarau :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie ja też gram w wolf quest a rzadko w FeralHeart więc może kiedyś razem zagramy na multiplayer w wolf quest??

    OdpowiedzUsuń
  3. mam pomysł napisz o nali lub kiarze albo kopie albo jeszco i vitani

    OdpowiedzUsuń
  4. nie radze o Sarabi poprostu ich jest za dużo radze ci o kimś innym np: o Tamie nikt o niej nie pisze albo Vitani ta ma świetną historie do wymyślenia a blogów o niej mało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nowy blog o Tamie (www.lwica-tama.blogspot.com) O Vitani jest dużo informacji, a o Sarabi nikt aktualnie nie pisze.

      Ja jestem za Sarabi lub Spotty ^^

      Usuń
  5. Napisz o SPOTTY !!! O Niej nikt nie pisze i mało o niej wiemy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja piszę o Dotty, jest też tam Spotty ;) (ale mało) więc zapraszam: www.lion-dotty.bloog.pl

      Usuń
  6. O SPotty pisz !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz o tej Spotty bo nic o niej nie ma ;(

      Usuń
    2. Ja piszę o Dotty (jak napisałam w komentarze na górze) więc tam też jest Spotty, chociaż mój blog jest bardziej o Dotty, jak chcesz sobie poczytać o jej siostrze możeż wejść na lion-dotty.bloog.pl

      Usuń
  7. Hej ! Ja też mam konto na yt i chętnie Cię subnę ^^ Mój nick to XxxGoldenSoulxxX ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O i widzę, że ktoś zna mojego bloga o Tamie :D

    OdpowiedzUsuń