Regulamin Bloga

Regulamin Bloga:
1.Nie kopiuj treści notek!
2.Nie przeklinaj i nie obrażaj innych.
3.Zdjęcia można kopiować, nie można tego zrobić jeżeli przy zdjęciu pisze: DON'T COPY!
4.Nie podszywaj się pode mnie i innych.
5.Miło jak zostawisz komentarz, polecisz blog i dołączysz do obserwatorów.

Jeżeli wkleisz avatar mojego bloga na swój blog do każdej notki napiszę ci komentarz!

piątek, 11 maja 2012

Info :P

Ostatnio na blogu jest coraz mniej komentatorów. Bardzo mnie to smuci i pod każdą notką musi być co najmniej 6 komentarzy. Wiem, że jestem wymagająca ale chcę sprawdzić czy ktoś tu jeszcze zagląda. Pod tym postem nie musi być tyle komentarzy, ale pod poprzednią notką tak. Dzisiaj notki raczej nie będzie, ale to zależy tylko od was. I do jutra trwa ankieta o czym ma być nowy blog. Chcę też zrobić nie długo konkurs, ale zastanawiam się czy wolicie konkurs na opowiadanie czy z zadaniami. Odpowiadajcie :P

I kolejna notka, gdy będzie 6 komentarzy w notce Simba zostaje dziadkiem.

4 komentarze:

  1. Krokodyle Lubią Ziemniaki11 maja 2012 14:51

    Ja zawsze staram się komentować Twoje notki. Masz bardzo ciekawy blog !

    OdpowiedzUsuń
  2. napisz bloga o Zirzę , vitani lub kopie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na mój blog:)
    zyciekodyijegokolegow.blogspot.com
    Jeśli ci się podoba to go poobserwuj:)

    OdpowiedzUsuń