Regulamin Bloga

Regulamin Bloga:
1.Nie kopiuj treści notek!
2.Nie przeklinaj i nie obrażaj innych.
3.Zdjęcia można kopiować, nie można tego zrobić jeżeli przy zdjęciu pisze: DON'T COPY!
4.Nie podszywaj się pode mnie i innych.
5.Miło jak zostawisz komentarz, polecisz blog i dołączysz do obserwatorów.

Jeżeli wkleisz avatar mojego bloga na swój blog do każdej notki napiszę ci komentarz!

środa, 2 maja 2012

Nowy blog?

Ostatnio mam dobrą wenę i po prostu lubię pisać o Królu Lwie. Chciałam was zapytać czy założyć nowy blog? Jeszcze nie wiem o jakich czasach, ale raczej będzie to blog o którejś z przyjaciółek Nali. Może Tama albo Kula? Podsyłajcie mi pomysły o kim mam wtedy pisać i czy w ogóle zakładać nowy blog. Liczę na waszą pomoc ;d

14 komentarzy:

  1. Krokodyle Lubią Ziemniaki2 maja 2012 12:54

    Fajnie piszesz i Twój blog jest bardzo fajny. Załóż nowy blog. O czym? Moje propozycje to:
    -blog o Tamie
    -blog o Dotty
    -blog o Kopie

    OdpowiedzUsuń
  2. Załóż blog o Dotty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Albo o Tamie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny byłby blog o Dotty ^^ To jedna z moich ulubionych postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Możesz napiszać o Dotty

    OdpowiedzUsuń
  6. prosze napisz o zirze lub o vitani

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba zdecyduje się na Dotty, ale to nie jest pewne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, jak chcesz, tylko, że ja też piszę o Dotty... To mój inny blog : www.lion-dotty.bloog.pl

      Usuń
    2. Ale wydaję mi się, że możesz założyć o Sarafinie lub Tamie ? ^^

      Usuń
    3. Nie martw się, nie kopiowałabym twoich notek. Myślę też nad blogiem o Tamie lub Spotty.

      Usuń
  8. a i balonowa jak zrobilaś tą tabele z członkami ?

    OdpowiedzUsuń
  9. MOIM ZDANIEM PISZ SOBIE O TAMIE :)

    OdpowiedzUsuń
  10. moim zdaniem powinnaś pisać o spotty a nie o kopie bo kopa to idiota czytałam kiedyś takiego bloga to ten kopa tak mnie wkurzył że normalnie nie wiem wiec a może powinnaś pisać o nuce zirze nawet o dotty tylko błagam cie nie pisz o kopie bo kopa to idiota możesz o wszystkich pisać tylko nie o kopie jak już pisałam wcześniej bo kopa to idiota jak niewiem

    OdpowiedzUsuń