Regulamin Bloga

Regulamin Bloga:
1.Nie kopiuj treści notek!
2.Nie przeklinaj i nie obrażaj innych.
3.Zdjęcia można kopiować, nie można tego zrobić jeżeli przy zdjęciu pisze: DON'T COPY!
4.Nie podszywaj się pode mnie i innych.
5.Miło jak zostawisz komentarz, polecisz blog i dołączysz do obserwatorów.

Jeżeli wkleisz avatar mojego bloga na swój blog do każdej notki napiszę ci komentarz!

sobota, 5 maja 2012

Głosowanie 8)

Kilka osób pisało mi na Gadu Gadu, żebym założyła nowy blog. Pytałam się was o czym, ale głosy są różne. Pod tym postem piszcie o kim mam pisać. Moje propozycje to:
-Sarabi
-Sarafina
-Tama
-Spotty
-Mheetu

Możecie dawać swoje propozycje. Pytam się was, bo zależy mi na opinii czytelników. Zrobię jeszcze sondę i tam też możecie głosować.
Czekam na propozycję.

7 komentarzy: