Regulamin Bloga

Regulamin Bloga:
1.Nie kopiuj treści notek!
2.Nie przeklinaj i nie obrażaj innych.
3.Zdjęcia można kopiować, nie można tego zrobić jeżeli przy zdjęciu pisze: DON'T COPY!
4.Nie podszywaj się pode mnie i innych.
5.Miło jak zostawisz komentarz, polecisz blog i dołączysz do obserwatorów.

Jeżeli wkleisz avatar mojego bloga na swój blog do każdej notki napiszę ci komentarz!

wtorek, 10 lipca 2012

Wyniki Konkursu :3

Czas na wyniki konkursów ;D

Konkurs 1. (Wiedzy o Królu Lwie)
I miejsce - Hasara, Joxx i Weronika
II miejsce - Ania52147
III miejsce - Krokodyle Lubią Ziemniaki
Kane na pocieszenie dostanie wyróżnienie ;-)

Konkurs 2. (Rysowniczy)
I miejsce - TheHanka
II miejsce - Ania52147 i Weronika
III miejsce - Patqax3
 Widać, że się starałyście. Patqax3 - miałaś świetny pomysł z rysunkiem lwa-zabójcy.

Na razie na blogi trafią tylko komentarze. Zasilacz od laptopa mi się popsuł i nie wiem kiedy dostanę go z powrotem. Zabieram się za pisanie komentarzy, a nagród spodziewajcie się w tym tygodniu D;
***
I miejsce - Dyplom, 15 komentarzy na bloga lub DeviantArt'a, niespodzianki ;)
II miejsce - Dyplom, 10 komentarzy na bloga lub DeviantArt'a, gif z poleceniem bloga
III miejsce - Dyplom, 5 komentarzy na bloga lub DeviantArt'a, obrazek dla laureata
Wyróżnienie - Dyplom
Jeżeli np. jedna osoba zajmie 3 miejsce w jednym konkursie i 1 w drugim to dostaję komentarze z I konkursu i z II, ale za to jeden dyplom :P
***
Jak ktoś ma kilka blogów to napiszcie na jakim dać komentarze :p

12 komentarzy:

  1. Dziękuję za 1 miejsce ! :D Nie wierzę że z tym moim królikiem wygrałam xD
    A komentarze daj na www.krollew-dalszelosy.blog.onet.pl/ ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje zwycięzcom:D (PSSSST. Byłem blisko :E)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, nie spodziewałam się dwóch drugich miejsc xD Dzięki ^^. Mi możesz dać komentarze na Lwich Tajemnicach :D Chyba, że założę w tym czasie bloga o Vitani ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, super! Dzięki! To jest pierwszy konkurs w którym miałam pierwsze miejsce! A co do komentarzy to na bloga http://krol-lew-wszystkie-pokoloenia.blogspot.com
    PS piszę to dlatego, bo mam jeszcze jednego bloga, żebyś wiedziała na który dać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A i byłabym zapomniała, jakby co to ja Hasara tylko, że zmieniłam profil.

    OdpowiedzUsuń
  6. Balonowa, dziękuję Ci za komentarze ♥
    I chciałabym Cię zaprosić na mojego nowego bloga o życiu Vitani: zycie-vitani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie dzięki. :) Naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. No błagam NOWEJ NOTKI CHCĘ!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wszystkim zwyciezcom. Tez mialam wziac udzial, ale przez te wszystkie pakowania, wyjazdy zapomnialam. Nadrobie to w kolejnym. Przepraszam :-* Notka ktora napisze 21 lipca bedzie dedykowana Tobie, poniewaz kiedy tylko mozesz odwiedzasz mojego bloga. Udanych wakacji zycze ^^

    OdpowiedzUsuń