Regulamin Bloga

Regulamin Bloga:
1.Nie kopiuj treści notek!
2.Nie przeklinaj i nie obrażaj innych.
3.Zdjęcia można kopiować, nie można tego zrobić jeżeli przy zdjęciu pisze: DON'T COPY!
4.Nie podszywaj się pode mnie i innych.
5.Miło jak zostawisz komentarz, polecisz blog i dołączysz do obserwatorów.

Jeżeli wkleisz avatar mojego bloga na swój blog do każdej notki napiszę ci komentarz!

piątek, 3 lutego 2012

Przeprosiny

Przepraszam, że nie pisałam ostatnio notek. Nie miałam za dużo czasu i w ogóle wiecie jak to jest...
jeszcze do tego całe zamieszanie z ACTA. Postanowiłam zawiesić bloga na jakiś czas, w ferie postaram się zadrobić. Ja mieszkając w województwie kujawsko pomorskim zaliczam się do ostatniego sezonu ferii. Na dodatek korzystam ostatnio z kompa rodziców, gdyż mój laptop nie ma neta, ale nad tym też popracuję w ferie. Mam nadzieję, że nie jesteście źli za to, że nie pisałam.

1 komentarz:

  1. Ja swojego bloga też zawiesiłam, mam nadzieję, że odwiesisz :)

    OdpowiedzUsuń