Regulamin Bloga

Regulamin Bloga:
1.Nie kopiuj treści notek!
2.Nie przeklinaj i nie obrażaj innych.
3.Zdjęcia można kopiować, nie można tego zrobić jeżeli przy zdjęciu pisze: DON'T COPY!
4.Nie podszywaj się pode mnie i innych.
5.Miło jak zostawisz komentarz, polecisz blog i dołączysz do obserwatorów.

Jeżeli wkleisz avatar mojego bloga na swój blog do każdej notki napiszę ci komentarz!

sobota, 24 grudnia 2011

Wesołych Świąt ;D


Renifer Rudolf już grzeje kopyta, Mikołaj w pośpiechu prezenty chwyta, niech wszystkie smutki odejdą w kąt - a ja wam życzę wesołych świąt!
Świąteczny obrazek z Simbą, Nalą i Zazu na górze :D
Przerobiłam kilka obrazków:

4 komentarze:

  1. Fajne focie ;D Narysuj coś sama ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nom, popieram :D Rysuj coś i załóż DevianArt

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz wolne od sql to masz czas na napisanie czegoś ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Łiii....
    napisz coś.
    Jednak ja też ledwo wchodzę na kompa, więc ci się nie dziwi. Ważne że wgl piszesz. Ostatnio fajne notki z resztą jak zwykle. Chyba nie skończyłaś pisać ?

    OdpowiedzUsuń