Regulamin Bloga

Regulamin Bloga:
1.Nie kopiuj treści notek!
2.Nie przeklinaj i nie obrażaj innych.
3.Zdjęcia można kopiować, nie można tego zrobić jeżeli przy zdjęciu pisze: DON'T COPY!
4.Nie podszywaj się pode mnie i innych.
5.Miło jak zostawisz komentarz, polecisz blog i dołączysz do obserwatorów.

Jeżeli wkleisz avatar mojego bloga na swój blog do każdej notki napiszę ci komentarz!

czwartek, 30 sierpnia 2012

113.Zazdrosny Mwezi

Puto wyszedł na Lwią Skałę, ze swoim synem - Diego. Położyli się na czubku, obserwując swoje królestwo.
-Ładna ta nasz ziemia, tato. -powiedział książę
-Masz rację synu. -odparł król
Lew spojrzał na syna.
-Diego, chcę ci powiedzieć, że będziesz miał rodzeństwo.
Diego spojrzał na biegnące antylopy, zdziwił się. Z tego co słyszał młodsze rodzeństwo jest uciążliwe.
-Nie cieszysz się?
-Tato, cieszę się. Jednak to oznacza, iż nie zostanę królem.
-Królem będziesz ty, przecież już dużo wiesz i jesteś starszy.
Diego wskoczył na grzywę Puto. Po chwili ojciec i syn ruszyli do jaskini, ciężarna Hatari jadła zebrę.
***
Kilka tygodni później do jaskini wbiegł Diego, a w łapach królowej  leżało małe lwiątko, brązowe.  Puto siedział przy żonie, a książę podszedł do rodziców. Nachylił się do małego lwiątka i przyjrzał mu się.
-To samiczka, prawda? -powiedział Puto
-Nie, to samczyk. -odparła Hatari
-Jak ma na imię? -wtrącił Diego
Zapadło milczenie, wszyscy zastanawiali się nad imieniem dla samczyka.
-Może nazwiemy go Mwezi? -spytała Hatari
Wszyscy zgodzili się, a w następnym tygodniu odbyła się prezentacja małego Mweziego.
***
-Mwezi, puść mój ogon! -powiedział Diego
-Ale Diego, ja chcię się bawić z tiobą! -odparł młodszy brat księcia
Mały Mwezi spojrzał słodkimi oczkami na brata, jednak to nic nie dało. Diego zmęczony po lekcjach, nie chciał zabawiać brata. Jednak uparty Mwezi wspiął się na plecy brata i zaczął ciągnąć go za ucho. Przyszły król uśmiechnął się pod nosem.
***
Gdy Mwezi podrósł chodził na lekcje, z prawie nastoletnim Diego i ich ojcem. Nie rozumiał tylko dlaczego on nie może być królem, ojciec tłumaczył iż jest młodszy. Jednak Mwezi uważał, że Puto go nie kocha. Uważał, że Diego jest wyróżniany...

13 komentarzy:

  1. Aha czyżby powtórka Mufasa vs Skaza xD ciekawe co sie dalej wydarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączam się do Kovu. ^^ No ciekawe co dalej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krokodyle Lubią Ziemniaki30 sierpnia 2012 20:08

    Super notka :) Ciekaw jestem co będzie dalej, miejmy nadzieję iż Mwezi nie będzie taki jak Skaza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, co to znaczy mieć młodsze rodzeństwo, eh... ( nienawidzę swojej siostry ) c:

    Świetna notka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. słodkie to maleństwo ;) mam tak samo ale ja mam dwie młodsze siostry i brata eh...

    OdpowiedzUsuń
  6. xd Ja też mam młodsze rodzeństwo ;P Notka bardzo fajna, przyjemnie się czytało. Balonowa_56 wpadnij na tego bloga
    ( www.wiki48.blogspot.com ) na razie z nim zaczynam, ale bardzo ważna jest wsparcie z waszej strony inaczej z tego bloga nici :D Dzięki i innych też zapraszam, pozdro ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra!
    Zapraszam na http://zycieluny-niezwyklejlwicy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No, chyba będzie nowy Skaza.. Jestem ciekawa dalszej "opowieści"

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna notka. ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny rozdział jak zawsze :) zapraszam na moje cztery blogi...
    1.http://panowanie-lwow.blogspot.com/

    2.http://lwiaziemia-panowanie-pokole.blogspot.com/

    3.marzeniazesnow.blogspot.com

    4.http://zakazana-znajomosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nowa notatka http://krollew2mojawymyslonahistoria.blogspot.com/ i o bliźnie taki
      http://czasyodahadiegodonowychczasow.blogspot.com/

      Usuń
  11. Super notatka !! zapraszam do mnie jutro lub dziś napiszę nową notkę http://puszek3455.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj kurczaki niech Mwezi nie będzie Skazą!

    OdpowiedzUsuń