Regulamin Bloga

Regulamin Bloga:
1.Nie kopiuj treści notek!
2.Nie przeklinaj i nie obrażaj innych.
3.Zdjęcia można kopiować, nie można tego zrobić jeżeli przy zdjęciu pisze: DON'T COPY!
4.Nie podszywaj się pode mnie i innych.
5.Miło jak zostawisz komentarz, polecisz blog i dołączysz do obserwatorów.

Jeżeli wkleisz avatar mojego bloga na swój blog do każdej notki napiszę ci komentarz!

piątek, 17 sierpnia 2012

110.Wivu

Hatari siedziała na Ślepych Skałkach. Nastoletnia księżniczka myślała o tronie. Nie długo obejmie królestwo. Lwica postanowiła się przejść. Udała się nad źródełko, na Złą Ziemię. Ku jej zdziwieniu zauważyła tam jakiegoś lwa. Był w jej wieku, zaczątki grzywy miał brązowe. Oczy i futro również. Hatari spojrzała na przystojnego nastolatka. Podeszła do niego i napiła się wody.
-Jestem Hatari, księżniczka Lwiej Ziemi. -odparła
-Nazywam się Wivu i mieszkam tu od całkiem nie dawna. -powiedział lew
Hatari uśmiechnęła się, Wivu spodobał się jej. Zaczęli rozmawiać o jego przeszłości. Okazało się, że kiedyś nastolatek mieszkał na Rajskiej Ziemi. Jego ojciec nazywał się Rocko. Wivu miał też brata, który był przez wszystkich faworyzowany. Dlatego uciekł. Księżniczka spędziła z Wivu cały dzień i ten chyba też ją polubił. Jednak dla Hatari to było coś więcej, darzyła nastolatka uczuciem.

Wróciła na Lwią Skałę i położyła się w jaskini. Śnił jej się Wivu, a następnie Puto. Teraz lwica miała problem - kochała oby dwóch. Tego drugiego znała od dzieciństwa, byli zaręczeni. Pierwszego zaś znała tylko dzień. Obudziła się z bólem głowy i z bólem serca. Nie wiedziała co robić. Szukać Puto czy przyjąć Wivu na Lwią Skałę. Popędziła na Złą Ziemię i zaprosiła lwa na Lwią Ziemię. Thanabi i Lilly przyjęli go do stada, a księżniczka zapoznała go z przyjaciółmi. Przyjaźniła się z lwem, ale on chyba nie był zakochany w lwicy. Coraz więcej czasu spędzał z Cheną, a Hatari ucieszyła się z tego. Zrozumiała to, że Chena i Wivu do siebie pasują. Znowu zaczęła tęsknić za Puto...

9 komentarzy:

  1. Świetna notka, ale trochę żal mi Hatari:( Zapraszam na mojego bloga - zyciemilele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Krokodyle Lubią Ziemniaki17 sierpnia 2012 13:11

    WOW :O SUPER !

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda trochę Hatiri. Jestem ciekawa czy Puto się odnajdzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo bardzo fajne :) Szkoda mi Hatari, ale myślę, że i ona niedługo odnajdzie swojego ukochanego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj_kompót3r17 sierpnia 2012 15:25

    ni3 wi3m czym źe tag zahwydzacie

    OdpowiedzUsuń
  6. biedna Hatiri mam nadzieję, że odnajdzie Puto. Zapraszam na mój blog www.lion-king4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę krótkie ale fajne a i ja też mam postać o tym imieniu w swoim opowiadaniu pisze na blogu u Takiry tak więc zapraszam poza tym mamy stały nabór do grona współautorów kto zainteresowany niech napisze z resztą wszystko wyjaśnia zakładka "Zostań autorem" w menu jest tam szczegółowo objaśnione co i jak wszyscy mile widziani

    A ten komentarz miał być tu a wstawiłem go pod starym postem xD sory

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna nota. ;p

    OdpowiedzUsuń