Regulamin Bloga

Regulamin Bloga:
1.Nie kopiuj treści notek!
2.Nie przeklinaj i nie obrażaj innych.
3.Zdjęcia można kopiować, nie można tego zrobić jeżeli przy zdjęciu pisze: DON'T COPY!
4.Nie podszywaj się pode mnie i innych.
5.Miło jak zostawisz komentarz, polecisz blog i dołączysz do obserwatorów.

Jeżeli wkleisz avatar mojego bloga na swój blog do każdej notki napiszę ci komentarz!

środa, 18 lipca 2012

Nagrody

W końcu są nagrody z konkursu ;D Najpierw konkurs wiedzy.
***
Wyróżnienie - Kane

***
III miejsce - Krokodyle Lubią Ziemniaki
Obrazek
Dyplom
 ***
II miejsce - Ania52147
Dyplom

Gif z poleceniem blogów
***
I miejsce - Safi (kiedyś pod nickiem Hasara), Joxx i Weronika
Szczerze nie spodziewałam się tylu pierwszych miejsc :) Dyplomy:
Dla Weroniki

Dla Joxx

Dla Safi (Hasary)
I niespodzianka to... filmik ! Filmik jest dla Joxx'a, Safi i Weroniki. Nie zdążyłam zrobić oddzielnych i sorry, że jest tak krótko. Jednak jeszcze nie obczajam tych wszystkich efektów i tym podobnych, więc za to przepraszam :3
~~~~~~~~~~~~
Konkurs Rysowniczy
***
III miejsce - Patqax3
Dyplom
Rysunek

***
Miejsce II - Ania52147 i Weronika
Nagrody - patrzcie wyżej :d
 ***
Miejsce I - TheHanka

Dyplom
Niespodzianka to nagłówek na blog. Zrobiłam nagłówek na blog Dalsze Losy, mam nadzieję że się spodoba D:
***
I dostałam dyplom od Kane:
Wszystkim gratuluję i sorry za te spóźnione nagrody :3

3 komentarze:

  1. Wow, nagrody są niesamowite! Dziękuję, widać, że się postarałaś ! Jeszcze raz wszystkim gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkim Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń