Regulamin Bloga

Regulamin Bloga:
1.Nie kopiuj treści notek!
2.Nie przeklinaj i nie obrażaj innych.
3.Zdjęcia można kopiować, nie można tego zrobić jeżeli przy zdjęciu pisze: DON'T COPY!
4.Nie podszywaj się pode mnie i innych.
5.Miło jak zostawisz komentarz, polecisz blog i dołączysz do obserwatorów.

Jeżeli wkleisz avatar mojego bloga na swój blog do każdej notki napiszę ci komentarz!

niedziela, 16 września 2012

115.Zazdrość Mweziego

Sahani i Hakim siedzieli na Ślepych Skałkach i rozmawiali. Mwezi samotnie spacerował, a Uzuri i Diego jak zwykle gdzieś poszli. Mwezi chciał porozmawiać z Sahani, lecz nie mógł jej znaleźć. W końcu poszedł na Ślepe Skałki i zauważył przyjaciółkę z Hakimem.
 Spojrzał krzywo na swojego przyrodniego brata, po czym podszedł do lwiątek.
-Cześć! -zawołał
Sahani i Hakim przywitali się.
-Sahani, musimy porozmawiać. -dodał brązowy samczyk
-Słucham, Mwezi. -odparła lwiczka
Książę spojrzał na Sahani, a potem na Hakima. Hakim powiedział, iż idzie nad wodopój.
-Dlaczego spędzasz cały dzień z tym... z tym wyrzutkiem?! -zaczął Mwezi
-Mwezi! To nie jest wyrzutek... jak możesz tak o nim mówić? To twój przyrodni brat!
-No, ale z nikim innym nie spędzasz czasu! Tylko Hakim!
-Jesteś po prostu o niego zazdrosny...
Sahani zachichotała, a jej przyjaciel spuścił głowę. Mwezi gapił się w ziemię, a w głowie brzęczały mu słowa:
-Jesteś po prostu o niego zazdrosny... jesteś zazdrosny.
Sahani usiadła i uśmiechnęła się, brązowy nadal gapił się w ziemię. Samiczka wystraszyła się, może Mwezi jest chory?
-Mwezi, czy wszystko w porządku? -zapytała
-Nie! Nic nie jest w porządku! -warknął samiec -Było, by w porządku gdyby ktoś mnie w końcu szanował. Gdyby ktoś mnie polubił, gdybyś w końcu zrozumiała, że się w tobie zakochałem!
Zamilkł, z pyska Sahani zszedł uśmiech.
-Oh...
Lwiczka przytuliła Mweziego, a ten uśmiechnął się. Sahani dziwnie się poczuła. Była zdenerwowana, iż Mwezi tak wybuchnął. Nie chciała go jednak urazić - kochała Hakima, ale do Mweziego też coś czuła. 
-Ty to robisz specjalnie, prawda? -zapytał Mwezi -I tak kochasz Hakima...
-Tak, kocham go. Jednak do ciebie też coś czuję. -odparła Sahani
Sahani polizała Mweziego, a ten zarumienił się.
***
Nie pisałam - miałam doła i jeszcze szkoła -.- Ehh... dwa tygodnie szkoły, a i tak mam już dosyć . Życzę wszystkim miłego dnia :3 I przepraszam, że takie krótkie D:


39 komentarzy:

  1. Żal mi Mwziego, naprawdę. Myślałam, że Sahani tak nie zareaguje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział ! Biedak z Mweziego :/

    OdpowiedzUsuń
  3. FluffyNarti :
    och to jest takie urocze :* przypomina mi siebie i mojego DAWNEGO CHŁOPAKA też był zazdrosny no ale cóż ;) http://krollew4historialewkafluffy.bloog.pl zapraszam serdecznie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozdział :D Bardzo ciekawy i wciągający .

    Zapraszam: www.krollew-dalszelosy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda Mweziego. A notka bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super notka, każdy ma teraz dużo nauki.

    OdpowiedzUsuń
  7. super super zapraszam do mojego nowego bloga http://krollew4zyciekovuikiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. czy to koniec bloga !?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie, nie jest to koniec, a gdyby był, to Magda by nas na pewno powiadomiła. Teraz jest też trochę inaczej, bo jest szkoła, każdy ma dużo nauki, ja np. mam 2 sprawdziany w ciągu dnia i nie wytrzymuję, ledwo co wrócę ze szkoły, a już muszę zasiadać do lekcji i przypuszczam, że Magda ma podobnie, ona też chodzi do szkoły i też musi się uczyć, więc myślę, że notki u Balonowej pojawiać się będą w weekendy.

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Magda dlaczego usunęłaś mój komentarz ; 0 ;*** Świetnie piszesz <33

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna notka,zapraszam do mnie
    Tanivi

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurde, jak ktoś mógł zaznaczyć ''nudne'' ?! :O
    Zapraszam na http://krollew-dalszelosy.blog.onet.pl/ :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje rewelacyjny rozdział oby tak dalej :)

    zapraszam do mnie na

    http://lwiaziemia-panowanie-pokole.blogspot.com

    mam nadzieje że się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś ekstra oby tak dalej obawiam się że mwezi skończy jak skaza

    OdpowiedzUsuń
  15. ekstra zapraszam do mnie http://krollew4legendakory.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna notka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć zapraszam na halloweenowy konkurs o Królu Lwie! :)
    ( http://krol-lew-4.blog.onet.pl/Nowy-konkurs,2,ID504806837,DA2012-10-20,n )

    OdpowiedzUsuń
  18. kiedy następna nocia ?

    OdpowiedzUsuń
  19. to nie koniec bloga,nie?

    OdpowiedzUsuń
  20. dlaczego nie ma tak długo nowej notki?

    OdpowiedzUsuń
  21. Dajcie babce spokój,może nie ma czasu.Może znudziło jej się KL ,odwalcie się !

    OdpowiedzUsuń
  22. Przykro mi to stweirdzać,ale wydaje mi się że nawet jeśli będzie następna notka będzie nosiła tytułkoniec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balonowa ma szkołę, ja tez. Zawiesiłam bloga, dajcie jej czas. Jak będzie miała ferie bardzo możliwe ze napisze

      Usuń
  23. Napisz coś cokolwiek byle nie "KONIEC"!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nwłaśnie napisz cxoś .

    OdpowiedzUsuń
  25. wow! widać żę ten blog jest sławny! zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. jej się już znudził król lew opanujcie się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ma pecha niech napisze. a jak sie znudził to niech nam powie.

      Usuń
  27. chcecie zobaczyc jej notki to patrzcie tutaj http://krollew-dalszelosy.blogspot.com/ !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. TWÓJ BLOG JEST NAJLEPSZY! NIE KOŃCZ GO! PROSZĘ

    OdpowiedzUsuń
  29. JESTEŚ GENIALNA! TWÓJ BLOG JEST SUPPER

    OdpowiedzUsuń
  30. ssssssssuuuuuuuuuupppppppppcccccccccccciiiiiiiiiiiiioooooooooooo

    OdpowiedzUsuń